Thursday, December 4, 2008

მე ვარ სანდრო სახლთხუციშვილი

მე წარმოშობით კახეთიდან, კერძოდ კი სოფელ მარტყოფიდან ვარ..

მე მქვია სანდრო, ნათლობის სახელი კი ალექსანდრე..

ჩემი სახელი მშობლიურ ენაზე ნიშნავს მამაცს.. უცხო ენაზე კი ჩემი სახელის ფორმა ალექსანდრეა..

მე არ ვიცი რატომ მქვია ეს სახელი, ჩემის აზრიმშობლებს მოსწონდათ და იმიტომ..

ჩემ სახელს ბევრი გამოჩენილი ადამიანი ატარებ ა: სანდრო ახმეტელი,სანდრო იაშვი, ანდრო ჟორჟოლიანი, სანდრო შანშიაშვილი, ასევე იტალიელი მხატვარი სანდრო ბოტიჩელი...


ასევე ალექსანდრე ერქვა ბერძენ უძლეველ იმპერატორს ალექსანდრე მაკედონელს.

ამბობენ, ალექსანდრე ბავშვობიდანვე არჩვეულებრივ ნიჭს და გონებას ამჟღავნებდა. ერთხელ როცა ფილიპე საომრად იყო წასული, მაკედონიას სპარსეთის ელჩები ესტუმრნენ. მამის ნაცვლად ელჩები ყრმა უფლისწულმა მიიღო. სტუმრები განაცვიფრა პატარა ბიჭის საზრიანობამ.
ალექსანდრეს არ აღელვებდა სიმდიდრე და ფუფუნება. მისი ოცნება სახელის მოხვეჭა იყო. ერთხელ ფილიპეს მორიგი ბრწყინვალე გამარჯვების შემდეგ, უფლისწულმა მეგობრებს სინანულით უთხრა: - მამაჩემი ყველაფერს დაიპყრობს და მე აღარაფერს დამიტოვებს, თქვენთან ერთად საგმირო საქმეები რო ჩავიდინოო.


    ჩემი სახელის არაოფიციალური ფორმაა სანდალა

სახელი სანდრო საქართველოში 1986_ია,აქედან 554_ია თბილისში, საგარეჯოში 79, გორში 78,ხოლო დარჩენილი 1376 სხვადასხვა კუთხეშია გაფანტული, ხოლო რაც შეეხება ალექსანდრეს ის საქართველოში ძალიან გავრცელებული სახელია და მონაცემებით თურმე 42715 ალექსანდრეა... თბილისში 155919 ალექსანდრეა, ქუთაისში 2169, რუსთავში 1617, ხოლო დანარჩენი ალექსანდრე სხვადსხვა კუთხეშია გაფანტული...

1 comment:

Sopia_Sopo said...

ყოჩაღ სალომე და სანდრო! კარგი ნამუშევარია,საინტერესოდ და გულმოდგინედ შესრულებული.
სანდრო გილოცავ დაბადების დღეს,იყავი მუდამ ასეთი ლამაზი და ხალისიანი.
პატივისცემით, შენი სოფო მასწავლებელი.